02 Januari 2010

Tahun 2010...

Assalamualaikum..

Tahun 2010 telah pun tiba.. dengan ketibaan 2010 ini ternyata banyak benda yang perlu aku bertanggungjawab dan usahakan.. hhehehe..

erm.. 2010 juga menandakan anak yang didalam kandungan isteriku akan lahir.. suatu tanggungjawab yang besar.. insyaallah aku akan cuba besarkan dan didik anak yang bakal lahir dengan sebaik-baik didikan baik dari segi didikan agama dan juga pendidikan dunia..

2010 juga menandakan aku juga perlu lebih berusaha lebih lagi untuk memajukan Firma Guaman yang aku usahakan bersama rakan kongsi yang lain.

selain itu, perlu juga berusaha untuk memajukan perniagaan yang baru aku dan rakan kongsiku "saifuldin" usahakan iaitu Perniagaan Pencetakan, perniagaan yang baru kami usahakan ini harap-harap dapat memajukan ekonomi kami lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan